@Roberto6900 , Ti preghiamo di contattare il nostro servizio di assistenza telefonica in modo che possano fornire un tecnico. Per quanto riguarda lo stato della rete hai ragione, il guasto non è visibile. Ti prego di scusarci.
Saluti
Daniele
@Roberto6900 , Ti preghiamo di contattare il nostro servizio di assistenza telefonica in modo che possano fornire un tecnico. Per quanto riguarda lo stato della rete hai ragione, il guasto non è visibile. Ti prego di scusarci.
Saluti
Daniele
@Daniele_Sunrise wrote:
@Roberto6900, il tuo modem e di nuovo online. La causa è stata fissata definitiva. Ti prego di perdonare le circostanze.
@MyCFAvisit, your modem is now online. The cause has now been definitely fixed. Please apologize for the inconvenience and the circumstances.
Saluti
Daniele
I am in Cagiallo (6955) and we have been without Internet since 16:30 yesterday, over 18 hours. My wife has been on hold for an hour, then hung up on. This is absolutely terrible and unacceptable.
@Roberto6900, il tuo modem e di nuovo online. La causa è stata fissata definitiva. Ti prego di perdonare le circostanze.
@Aixsyd, your modem is now online. The cause has now been definitely fixed. Please apologize for the inconvenience and the circumstances.
Saluti
Daniele
È possibile riavviare il modem? Se non funziona dopo, si prega di contattare il nostro supporto al numero 0800 66 88 88 66 66 66 66?
Saluti
Daniele
Salve @Roberto6900
In Ticino abbiamo avuto un’interruzione del servizio a causa di un’interruzione di corrente elettrica, il che significa che i servizi TV e Internet non erano disponibili nelle località seguenti in allegato. Il guasto è stato riparato dai tecnici. Ci scusiamo e vi ringraziamo per la vostra comprensione.
Concerne località:
6802 Rivera
6803 Camignolo
6804 Bironico
6805 Mezzovico
6806 Sigirino
6807 Taverne
6808 Torricella
6814 Lamone
6814 Cadempino
6928 Manno
6929 Gravesano
6930 Bedano
6934 Bioggio
6936 Cademario
6980 Castelrotto
6980 Beride
6982 Agno
6983 Magliaso
6984 Pura
6987 Caslano
6988 Ponte Tresa
6989 Purasca
6990 Cassina d’Agno
6991 Neggio
6992 Cimo
6992 Vernate
6998 Molinazzo di Monteggio
6900 Massagno
6942 Savosa
6900 Lugano
6924 Sorengo
6949 Comano
Saluti
Daniele
Ciao @Roberto6900
First of all I like to welcome you in our Community.
I’m sorry you had this unsatisfactory experience with us. As for the outage on 23 September 2015: we had several outages yesterday throughout Switzerland, also in the Lugano region. The problem was solved so you should be able to use your upc services again.
Regarding your general problem with the cable: please send me a private message with your customer number. I will then check with our customer support the current status. You will then receive further information.
Wishing you a nice day.
Best regards,
Frida