Roberto6900

  • 30 ago 2023
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  • @Roberto6900 , Ti preghiamo di contattare il nostro servizio di assistenza telefonica in modo che possano fornire un tecnico. Per quanto riguarda lo stato della rete hai ragione, il guasto non è visibile. Ti prego di scusarci.

    Saluti

    Daniele


  • @Daniele_Sunrise wrote:

    @Roberto6900, il tuo modem e di nuovo online. La causa è stata fissata definitiva. Ti prego di perdonare le circostanze.

    @MyCFAvisit, your modem is now online. The cause has now been definitely fixed. Please apologize for the inconvenience and the circumstances.

    Saluti
    Daniele


    I am in Cagiallo (6955) and we have been without Internet since 16:30 yesterday, over 18 hours. My wife has been on hold for an hour, then hung up on. This is absolutely terrible and unacceptable.

  • @Roberto6900, il tuo modem e di nuovo online. La causa è stata fissata definitiva. Ti prego di perdonare le circostanze.

    @Aixsyd, your modem is now online. The cause has now been definitely fixed. Please apologize for the inconvenience and the circumstances.

    Saluti
    Daniele

  • @Roberto6900,

    È possibile riavviare il modem? Se non funziona dopo, si prega di contattare il nostro supporto al numero 0800 66 88 88 66 66 66 66?

    Saluti

    Daniele

  • Salve @Roberto6900

    In Ticino abbiamo avuto un’interruzione del servizio a causa di un’interruzione di corrente elettrica, il che significa che i servizi TV e Internet non erano disponibili nelle località seguenti in allegato. Il guasto è stato riparato dai tecnici. Ci scusiamo e vi ringraziamo per la vostra comprensione.

    Concerne località:

    6802 Rivera

    6803 Camignolo

    6804 Bironico

    6805 Mezzovico

    6806 Sigirino

    6807 Taverne

    6808 Torricella

    6814 Lamone

    6814 Cadempino

    6928 Manno

    6929 Gravesano

    6930 Bedano

    6934 Bioggio

    6936 Cademario

    6980 Castelrotto

    6980 Beride

    6982 Agno

    6983 Magliaso

    6984 Pura

    6987 Caslano

    6988 Ponte Tresa

    6989 Purasca

    6990 Cassina d’Agno

    6991 Neggio

    6992 Cimo

    6992 Vernate

    6998 Molinazzo di Monteggio

    6900 Massagno

    6942 Savosa

    6900 Lugano

    6924 Sorengo

    6949 Comano

    Saluti

    Daniele

  • Ciao @Roberto6900

    First of all I like to welcome you in our Community.

    I’m sorry you had this unsatisfactory experience with us. As for the outage on 23 September 2015: we had several outages yesterday throughout Switzerland, also in the Lugano region. The problem was solved so you should be able to use your upc services again.

    Regarding your general problem with the cable: please send me a private message with your customer number. I will then check with our customer support the current status. You will then receive further information.

    Wishing you a nice day.

    Best regards,

    Frida